In favor of callvote :P

Misc topics

In favor of callvote :P

Postby DarthVandreadXY » Mon Dec 28, 2009 21:49 UTC

Hi ...
Not by creating this topic I want to say this for the callvote (only do it for them to see some positive things as long as they create a full look at the negative things and no good).
Well to start there are many complaints regarding use of the callvote bad way but they can be taught not to use bad but not many say they will never understand that (sometimes I start to think maybe you will never understand or learn to let others learn?).
Callvote positive thing is that people without an administrator can change this ... when most maps you want or Become a person bounce cheat on the server everything is fine and there are hazta pros ...
Now the points against is that many times for some do not like maps that are changing all the time and they are right of course that can jeopardize or inconmodar while always a message appears on the screen all the time .. . per that's the only thing that's wrong.
Quite the contrary I doubt I will say below, and that sometimes is not necessarily a bad thing but it's for a good time ..
When placed / callvote kick Name <- do so annoying sometimes but not in the bad sense if not I joke on my echo and I have laughed eh more than normal or sometimes placed / callvote map GenzAndNicko4ever <3 <- that too is having some pants jokes (osea rebala them what they say) to my normal me is to laugh and hang out you have nothing to bad joke but there is always something to be considered to be measured as says.
Well here can post all they can see positive ....
Also I will mention something interesting when paganeo was an administrator it changes to maps that were not necessarily Ponia Ctf maps and sometimes the manager wanted when he was clear about what I say without exaggeration we spent all very normal but is not because now became somewhat selfish and not share it at least makes a simple callvote ...
After all what do I get some times I'm not against it but after mentioning it to reflect the good and what I could say regarding this is that normally leave the callvote and I'm telling several not I used to nonsense and to be measured by what he says that when more is needed then there are the lamentation ... just when is a cheater and we want to throw it any managed server is available and it's too late when you say no one takes action on the matter. And for worst or best person to abuse a lot of / callvote - then they should remove the chat or something but I say that nothing positive has the / callvote - unlike if you have but you have to teach and learn to use it (not because of few regrets will come later and it did not want to happen). Thanks and comment.
Note: Sorry for now my English is not good but some day I'm studying English speaketh better (hence in order to say something faster soon resort to the translator but no longer are). Thanks

////////////////////////////////////////////////\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

No por crear este tema quiera decir que yo este en favor del callvote (solo lo hago para que vean algunas cosas positivas ya que siempre que crean un tema miran las cosas negativas y nada positivo).
Bueno para comenzar se que hay quejas referente a que muchos usan de mala manera el callvote pero se que se les puede enseñar a no usarlo mal aunque no muchos digan que nunca van a entender eso (aveces me pongo a pensar acaso ustedes nunca van a entender o aprender a dejar aprender a los demás?).
Lo positivo del callvote es que las personas sin necesidad de un administrador presente pueden cambiar... de mapas cuando la mayoria lo desee o hazta botar a una persona que haga trampa en el servidor todo va muy bien hazta ahi y son los puntos a favor...
Ahora los puntos en contra es que muchas veces para algunos no les gusta que esten cambiando de mapas a cada rato y tienen razon claro que eso puede llegar a fastidiar o inconmodar a la vez que siempre aparece un mensaje en la pantalla a cada rato... per eso es lo unico que que tiene de malo.
Muy por el contrario tengo dudas de lo que dire a continuacion ya que aveces no es necesarimente algo malo pero es para pasarla bien..
Cuando colocan /callvote kick Nombre <- aveces lo hacen por fastidiar pero no en el mal sentido si no de broma a mi me lo han echo y me eh reido de lo mas normal o aveces colocan /callvote map GenzAndNicko4ever<3 <- eso tambien es de bromas algunos que tienen pantalon (osea les rebala lo que le digan) a mi me risa y normal es para pasar el rato no tiene nade de malo bromear algo sino que siempre hay que tener en cuenta que hay que medirse con lo que se dice.
Bueno aca pueden postear todo lo que puedan ver de positivo....
Tambien yo mencionare algo interesante cuando paganeo era un administrador el tambien cambiaba a mapas que no eran necesariamente Ctf y aveces ponia mapas que el queria cuando el era administrador claro lo digo sin exagerar normal la pasabamos todos muy bien no se porque ahora el se volvio algo egoista y no deja compartir eso almenos con un simple callvote...
Al final de cuentas lo llego hacer algunos veces tampoco estoy en su contra pero cabo mencionar eso para que lo reflexionen y bueno lo que yo podria decir referente a todo esto es que de forma normal dejen el callvote y yo mismo estoy diciendole a varios que no lo usen para tonteras y que se midan con lo que dice por que cuando mas se necesita entonces ahi vienen las lamentacion... justo cuando viene un tramposo y queremos botarlo del servidor ningun administrado esta disponible y ya es muy tarde cuando se le dice nadie toma cartas en el asunto. Y para peor o mejor de los casos a las persona que abusan mucho del /callvote-- entonces se les deberia quitar el chat o algo asi pero digo que nada positivo tiene el /callvote-- al contrario si lo tienen pero hay que enseñar y saber usarlo (no por culpa de pocos vendran lamentaciones despues y eso no quisiera que pasara). Gracias y comenten.
Nota: Perdon por ahora mi ingles no es bueno pero estoy estudiando algun dia hablare mejor el ingles (por eso para que pueda decir algo mas rapido recurro al traductor pero pronto ya no lo are). Gracias
DarthVandreadXY

Re: In favor of callvote :P

Postby doppio » Mon Dec 28, 2009 21:53 UTC

#1 - HUH?
#2 - NOT in favor of /callvote being an option
doppio

Server: CTF

Postby DarthVandreadXY » Mon Dec 28, 2009 21:57 UTC

This is for those who are afraid to post (so to speak) and to see something POSITVE I agree or not all bad for ... but I put it to a neutral nothing more
DarthVandreadXY

Postby DarthPaganeo » Mon Dec 28, 2009 21:58 UTC

NOT in favor either. I just want to play normally like before. Maps are good, Guns are good, anti-camp is good, BUT NO VOTING.
DarthPaganeo

Favorite map: q3ctf4

Postby DarthVandreadXY » Mon Dec 28, 2009 22:05 UTC

DarthPaganeo wrote:NOT in favor either. I just want to play normally like before. Maps are good, Guns are good, anti-camp is good, BUT NO VOTING.

then'd created a topic like this:
I wanted to play normally ...
Something like that instead of putting something and take only negative things in your post any time you created something but saw something positive minimum.
Not in the least put good only complaints I saw nothing more of you. huvieras echo at least mention your topic and so huviera been better. It is not quite your taste but I think the forum before criticizing something should put some good and some bad as to what I want to talk ... You simply thought you wanted your taste in You alone and not the others is that you have your complaint I understand and I understand but I get neutral and I think this so that others that are more side / callvote can vote for something should not serve the forum.
You want to win or lose? the point is to recognize the right things and knows a good thing of it all and not all bad as I say I saw nothing but absolutely nothing for so I think this so you see another point of view but I think it is more neutral and the best thing to do is simply to teach and in the worst sanction those that promote disorder that simple so as not affecting the rest genz eg sometimes it's rarely vote others abuse but not including sanctions for them but not just because of punishment for all that I do not think.

entonces hubieras creado un tema como este:
Yo quisiera jugar normalmente...
Algo asi en vez de estar poniendo algo y sacar solo cosas negativas en ningun momento de tu post que creaste vi algo pero algo minimo de positivo.
Ni lo mas minimo de bueno pusiste solo vi quejas nada mas de tu parte. almenos huvieras echo mencion a tu tema y asi huviera sido mejor. Es tu gusto no del todo pero creo que el foro antes de criticar algo deberia poner algo de bueno y algo de malo referente a lo que quieren hablar... tu no mas querias tu gusto pensaste solo en ti y no el los demas se que tienes tu queja yo la entiendo y comprendo pero me pongo neutral y creo esto para que otras que estan mas del lado del /callvote puedan votar no para algo debe servir el foro.
Tu quieres ganar o perder? el punto es hacer las cosas correctas y reconocerlas reconoce algo bueno de todo esto y no lo todo lo malo como te digo no vi nada pero absolutamente nada a favor asi que yo creo esto para que veas otro punto de vista pero creo que es mas neutral y lo mejor que se puede hacer es simplemente enseñar y en el peor de los casos sancionar a los que fomentan el desorden asi de simple para que no afecte el resto por ejemplo genz aveces vota pocas veces esta bien otros abusan pero si no comprende sancion para ellos pero no por culpa de pocos castigo para todos eso no me parece.
DarthVandreadXY

Postby SD » Mon Dec 28, 2009 22:07 UTC

ill try to be on the ctf server more often from now on. Been meaning to get into it anyway. And that way the call vote abuse will be reduced. Or the offenders will get kicked. Properly. Call vote is in its self a good thing to have the use of but seldom can you rely on it being used properly so perhaps words need to be whispered in certain ears. It wont take me or any other admin long to work out who the offenders are and we will deal with them accordingly.
SD
Former Admin

Favorite map: Q3TOURNEY3
Server: INSTAKILL

Postby DarthVandreadXY » Mon Dec 28, 2009 22:13 UTC

SD wrote:ill try to be on the ctf server more often from now on. Been meaning to get into it anyway. And that way the call vote abuse will be reduced. Or the offenders will get kicked. Properly. Call vote is in its self a good thing to have the use of but seldom can you rely on it being used properly so perhaps words need to be whispered in certain ears. It wont take me or any other admin long to work out who the offenders are and we will deal with them accordingly.

I hope that what you say is true....
as many say of single words .. How often we hear if we will come to restore order but nobody does anything
Congratulations someone said something good today -... i think.. xD
Do not remove the / callvote assessment of the problem and that no favoritism to anybody.
but if you seen someone who abused / callvote then pour it on the server so that others can use the / callvote so well suited and well learn fast =) :yes:
DarthVandreadXY

Postby SD » Mon Dec 28, 2009 22:15 UTC

are your fingers sore yet?
SD
Former Admin

Postby DarthVandreadXY » Mon Dec 28, 2009 22:16 UTC

SD wrote:are your fingers sore yet?

nope :)
DarthVandreadXY

Postby =RS= » Mon Dec 28, 2009 22:46 UTC

lol
=RS=
Former Admin

Favorite map: any1

Postby DEAN SINSTROM » Mon Dec 28, 2009 23:10 UTC

SD wrote:are your fingers sore yet?

lolol
DEAN SINSTROM
Former Admin

Favorite map: Q3DM1
Server: FFA

Postby =RS= » Mon Dec 28, 2009 23:49 UTC

classic line hehe
=RS=
Former Admin

Favorite map: any1

Postby Shishisenkou » Tue Dec 29, 2009 01:37 UTC

The new maps need to be finalized first anyway. Most of them are just so horrible and confusing, you can barely get out of your base and back they're that bad. I actually regret bringing up the idea of the custom maps, cause now it's nearly impossible to play.
Shishisenkou

Postby dyn » Tue Dec 29, 2009 04:55 UTC

SD wrote:ill try to be on the ctf server more often from now on. Been meaning to get into it anyway. And that way the call vote abuse will be reduced. Or the offenders will get kicked. Properly. Call vote is in its self a good thing to have the use of but seldom can you rely on it being used properly so perhaps words need to be whispered in certain ears. It wont take me or any other admin long to work out who the offenders are and we will deal with them accordingly.

Yes, i agree. Sensei is banned now, he used callvote for clientkick and other crap.
dyn
Site Admin

Favorite map: q3dm8
Website: https://vogonhq.com

Postby DarthPaganeo » Tue Dec 29, 2009 14:47 UTC

Shishisenkou wrote:The new maps need to be finalized first anyway. Most of them are just so horrible and confusing, you can barely get out of your base and back they're that bad. I actually regret bringing up the idea of the custom maps, cause now it's nearly impossible to play.

Thats why we need to make a new map rotation. Just try to play all the maps man and learn them. That what i did years ago.
DarthPaganeo

Favorite map: q3ctf4

Postby DarthVandreadXY » Wed Dec 30, 2009 16:10 UTC

dyn wrote:Yes, i agree. Sensei is banned now, he used callvote for clientkick and other crap.

I do not understand ... eh I no longer used by anything from weather / callvote ... I have a bad feeling that there are others that I put my nickname and picks up to use / callvote have witnesses who know that there are other users who put my nickname and speak Spanish just like me and that could make confusing.
Recently a certain anarki (Julian) who is part of my clan even put my nick is a tube type that hazta problems and remember that did a theme for his bad behavior (it is a kind of weird but the tube in my clan to be Tranquiliser) good who has used my nick to put some callvote I never eh echo much less of the form user callvoe kick if I did the only thing that is / MAP callvote map ... and if ever a "kick" just did it this way / kick callvote "joke" <- without calling any names so as to throw but that was when it picks up from there I said hey to properly use it is illogical I say correctly use the / callvote and I encourage the disorder does not make sense. so if someone then that step was not recorded but I do not understand or because of that banner
DarthVandreadXY

Postby R0tnAx » Wed Dec 30, 2009 17:33 UTC

oH shit now he trying to find some apology/reason... You cannot admit you spamm and camp you say that defend, and now you cannot admit you alway call stupid vote?

WAKE UP.
R0tnAx

Favorite map: Q3CTF1

Postby SD » Wed Dec 30, 2009 18:19 UTC

vandread we can check for you to see if someone else is using your name. I find it unlikely but do you want us to check for you?
SD
Former Admin

Postby DarthVandreadXY » Wed Dec 30, 2009 23:46 UTC

then try it, quite apart like I'm saying to promote good order and I am throwing ... I did nothing since I got this and if any callvote hize in the day it opens only when echo a few times and did not want it stopped rather they said several people who are punished do not use me and knowing I'm not the only I use it not reiterate that apart eh used to foment disorder since I started this topic. because if you recorded huvieran quisas doing something wrong because they gave him a video before you post before this topic and then give it apart in the demos do not put a date to find out what day and time. unjust, but that separate good and now I have you so eager to play me something ugly step ... and I am somewhat melancholy to be playing now but just as I go there then
DarthVandreadXY

Postby R0tnAx » Wed Dec 30, 2009 23:51 UTC

when they will prove it you, you will find new reason again and again... You should admit it.
R0tnAx

Postby DarthVandreadXY » Wed Dec 30, 2009 23:51 UTC

R0tnAx wrote:oH shit now he trying to find some apology/reason... You cannot admit you spamm and camp you say that defend, and now you cannot admit you alway call stupid vote?

WAKE UP.

that perhaps we did not make friends? treason just give me the knife when I throw the sever xD.
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

it is spam or camper is natural but that's why I throw the server? or just get kicked out for allegedly using the / callvote or spammer would be illogical for the cammper but callvote worse because I'm saying or promoting order and they throw it? I would be foolish to say such a thing to be using it put me inappropriately
DarthVandreadXY

Postby R0tnAx » Thu Dec 31, 2009 00:10 UTC

Snif ..snif?? GOD THAT SMELL IRONY!!

Wow vandread...Last time you connected you said i MUST use vep tag otherwise i was a traitor..then you beat me one time and you said i was too noob to be S so you ''ORDER'' to name Vep*M*rotnax... After that game the other one i beat you and you said wow it was i nice game..idk if you remember the 10 mins game in Q3tourney6_ctf but i remember. Then you ''ORDER'' to name Vep*S* bla bla..

You said i was a traitor because i wasn't using Vep tag. You throw the knife first.
R0tnAx

Postby <kS>* Emily<3 » Thu Dec 31, 2009 01:05 UTC

oh you boys and your testosterone O.o
<kS>* Emily<3

Favorite map: Q3CTF4

Postby DarthVandreadXY » Thu Dec 31, 2009 01:20 UTC

that fight in q3tourney6_ctf was beautiful * _ * and I said a long time you had a fighting force as mine apart but with a different style every time you come back strong my defense uhmm ...
Turning to another subject because my single vote for me and not everyone who allegedly used the callvote indevidamente and I say this as if I were to blame for anything haha no I did not make sense putting the issue from quite a while...
Although it does change my ip while playing huviera Commencing but now I feel good so do not play one week and from there I get to force a joke haha but now I feel no
DarthVandreadXY

Postby DarthVandreadXY » Thu Dec 31, 2009 01:21 UTC

<kS>* Emily<3 wrote:oh you boys and your testosterone O.o

hahaha that face your XD
who want to kiss with that horn you have in your mouth

a quien quieres dar un beso con esa trompita XDDDDD que tienes en tu boca

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Buena emiliaaa XD jajaja
DarthVandreadXY

Postby DarthVandreadXY » Fri Jan 01, 2010 01:59 UTC

Perhaps for the new year can give me one more chance, I do not know who has committed to this punishment, but as I apologize if I made any mistake as happy new year XD
Acaso por año nuevo no me pueden dar una oportunidad más, aunque no sé que haya cometido para este castigo, pero igual pido disculpas si cometi algun error igual feliz año nuevo XD
DarthVandreadXY

Postby AG » Fri Jan 01, 2010 08:16 UTC

DarthVandreadXY wrote:Perhaps for the new year can give me one more chance, I do not know who has committed to this punishment, but as I apologize if I made any mistake as happy new year XD
Acaso por año nuevo no me pueden dar una oportunidad más, aunque no sé que haya cometido para este castigo, pero igual pido disculpas si cometi algun error igual feliz año nuevo XD

in all the spirit of giving and joyousness in the new year, i'd still say no.

learn control and tact.
AG
Former Admin

Favorite map: q3dm17
Website: http://vogonhq.com

Postby dyn » Fri Jan 01, 2010 14:30 UTC

DarthVandreadXY wrote:Perhaps for the new year can give me one more chance, I do not know who has committed to this punishment, but as I apologize if I made any mistake as happy new year XD

Well, to be really honest that callvote stuff was used only for other VEP members and more for fun than anything else. So i already removed your ban yesterday, since it's New Year and all that. In fact, i did it even before you posted this thread. Just make sure you use kick for cheaters, if vote is on, not for unsuspecting players. :-D
dyn
Site Admin

Postby Shishisenkou » Fri Jan 01, 2010 20:43 UTC

Vote was turned off because of him I believe
Shishisenkou

Postby dyn » Sat Jan 02, 2010 06:58 UTC

No, it is off because people voted for next map after 1 min. :) Now it's 10 min timelimit and no voting. If hook is used, which means you can't really test map for obstacles, then 3-5 min would suffice.
dyn
Site Admin

Next

Return to General Discussion